sunnuntai 9. huhtikuuta 2017

Käytetyimmät värit kynsilakoissa

Nerdic Nails -blogin Mirka teki tuossa jonkin aikaa sitten postauksen käytetyimmistä lakoista ja ajattelin, että tuo voisi olla kiinnostava tutkia omistakin lakkauksista. Yhden värin osaan sanoa ilman katsomistakin, tiedän sen jo valmiiksi olevan käytetyin, mutta muut neljä ovat enemmän arvoituksia.


5. Oranssi
Oranssi on värinä ehkä jopa yllättävä, en olisi sitä veikannut top 5:seen. Keltainen olisi ollut minun veikkaukseni, mutta se ei ollut edes lähellä tätä listan kärkeä. Kaikki oranssit lakkani ovat muuten aika saman sävyisiä, ne ovat kaikki punaoransseja.




4. Violetti
Tämä väri on vielä suurempi yllättäjä, en nimittäin violetista niin perusta :D Toisaalta lakkauksia, joissa violetti olisi ollut pääosassa oli haastavaa löytää, joten eniten tätä väriä tulee käytettyä muiden värien kanssa pienissä määrissä.


3. Pinkki
Minulla on paljon pinkkejä lakkoja, joten tämä ei yllätä. Pidän selkeästi enemmän pinkistä kuin vaaleanpunaisesta, jota oli käytetty reilusti vähemmän. Toisaalta usein pinkki ja vaaleanpunainen näyttävät olevan yhdessä lakkauksessa ja muutenkin pinkki on violetin tapaan muiden värien kanssa yhdessä toimiva, ei niinkään pääosassa.



2. Punainen
Tämä ei myöskään ole yllättävä väri minun eniten käytetyissä väreissäni, sillä minulla on lakkoja eniten nimenomaan punaisista. Punainen on siitä mielenkiintoinen väri, ettei minulla ole mitään muuta punaista. Minulla ei ole punaisia vaatteita eikä asusteita. Punainen menee vain kynsillä :D


1. Vihreä
Tiesin jo ennen katsomista, että vihreä on minulla eniten käytetty väri. Vihreän olen laittanut tunnisteeksi 77 kertaa, kun taas toisena tuleva punainen on tunnisteena vain 54 kertaa. Eroa on siis todella paljon :D Ainakaan lempiväriä ei ole vaikea arvata!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti