sunnuntai 6. joulukuuta 2015

Luukku 6 / Itsenäisyyspäivän kynnet

Se ainoa kerta kun suostun vapaaehtoisesti laittamaan kynsilleni sinistä, on itsenäisyyspäivä :D Alunperin minulla oli hieno suunnitelma kuivamarmoroinnista, mutta sehän ei sitten kynnellä onnistunutkaan. Päädyin sitten leimaamaan. On se vain kiva kun tuo leimaus on alkanut aueta tekniikkana niin, että sitä voi käyttää noin vain. Ilman sen suurempia taisteluita.


Kynsillä kuitenkin alla essencen  Give me nude, baby!, joka on muuten kohta loppu! Minä kun harvemmin saan mitään lakan käytettyä loppuun :D 

Leimauslaattana toimi born pretty storen BP79-laatta. Leimauslakkana taas käytin ensin w7 jelly bean Watermelon jellyä. Tämä lakka on siis sellainen kuin opin sheer tintsit. Tilasin tämän testiin, koska se oli niin halpa, vain pari euroa. Luulin kyllä tilanneeni vihreän, mutta ei se olluttaan :D 

Päälle sitten halusin leimata sellaisella "oikealla" sinisellä, mutta huomasin, ettei minulla ole yhtään sinistä lakkaa. Olen onnistunut myymään tai antamaan kaikki siniset lakkani :D Onneksi kuitenkin muistin, että minulla on konadin pieni sininen leimauslakka ja sehän oli just sopiva! Näistä kynsistä tuli kivat, vaikken niin väritä pidäkkään.


Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!


4 kommenttia: